Lovisa & Malin

Nitar och en Ipad
Det var min inköpslista idag! Ja, pappa köpte lite spontant en Ipad idag, vår gamla "gemensama" laptop har slut på liv så vi bestämde oss för att prova något nytt, just nu fightas vi alla tre om att få hålla på med paddan! haha.
Nitarna har jag köpt på panduro och kostade bara 19 kr! började piffa upp ett par lite tråkiga shorts och tycker att dem håller på att bli riktigt snygga! håller på med ett redigeringstips, så håll i er. ♥
Puss o kram
-Lovisa
#1 - MOAA

snyggt gjort med shortsen !:)

#2 - Fanny

sv: Tack så mycket, kul att du gillar det! Jag har varit intresserad i ungefär 3 år tror jag :)

#3 - Elin

sv: Jag vet inte, det är ju inte mina skor direkt haha ;)

#4 - Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

#5 - Daniel

Sv: Tack! :)

#6 - H J J O N S S O N

Snyggt med nitar på shortsen! :D

#7 - Oliviasphotolife

Åh en ipad!

FUSK!