Lovisa & Malin

Musikalisk eftermiddag
Jag har suttit ute med gitarren en stund nu. Det var väldigt varmt och mysigt. Nu måste jag äta eftersom jag är grymt hungrig. Efter mitt lilla mellanmål måste jag sätta mig vid pianot. Där ska jag på något sett sätta ihop en massa kärlekslåter till en variant av "four chord song". Hoppas det går bar..sen ska jag ju givetvis fortsätta på "may be" också. Det går väldigt långsamt, den är väldigt svår, men när jag kan den så får ni höra!
Det är en av Lovisas bilder. JAg hittade den och var desperat, så att ni vet har jag varken tagit bilden eller redigerat den (jag har snott den)..:)
/Malin
#1 - martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----