Lovisa & Malin

Jag vet inte om bilden är redigerad
Jag har verkligen försökt att blogga hela dagen från både dator och mobil, men inget har funkat! Nu kan jag iallafall göra ett tidinställt inlägg till imorgon och ett till inlägg idag. Så typiskt när man har fått chansen till så många nya läsare och sumpar det genom att inte blogga. hehe, det varade ju inte så länge iallafall. Så jag hoppas att ni kommer tillbaka iallafall. För om ni gör det så kommer vi ordna lite tävlingar och annat sånt kul, bloggen blir roligare då alltså.
Jag vet inte om den här bilden är redigerad. Inte särskilt mycket i så fall...men jag bloggar från macbooken så jag kan inte göra något kul i photoshop med den just nu.
/Malin
image description
#1 - malin [fotoblogg]

ni har blivit utmanad i min blogg! läs senaste inlägget för mer info :) kram

#2 - Nathalie

Gillar detta! Lantlig känsla så det skriker om det. Det är så vackert med klassisk tapet och tjocka ramar runt fönstren. Haha gammalmodigt ska det vara! =)