Lovisa & Malin

Om oss
 

Malin
Jag heter Malin, och är född 1999. Mina allra största intressen är sång, musik, dans, fotografi, redigering, och teckning. Du kan läsa om vår kamerautrustning här. Jag redigerar mina bilder i photoshop cs6. 
På min fritid dansar jag balett tre gånger i veckan och går på gym, samt spelar golf ibland. När jag väl kommer hem lägger jag mycket tid på att fotografera och redigera mina bilder. Sen är jag lite beroende av att sjunga och dansa vart jag än går också.
 
Lovisa
Jag är en tjej född år 1999 i skönaste Juni. Bor i Huvudstaden sedan födseln men har mina rötter i otroligt behagliga Halland.
Älskar photoshop och delar gärna med mig av mina egna tips här.
Har ett stort hjärta för dans · Fotografering · Redigering · resor · skor · kläder ♥
Brunett • blå/grön ögd • runt 165 • eget rum