Lovisa & Malin

WEB
-Lovisa
#1 - Lovisa

Oj så snygg du är! :D

Vill se ut som dig :$

#2 - Miriam

Var med och tävla om att bli dagens blogg och få chansen att bli länkad på min kompis och min blogg! Allt du behöver göra är att kommentera att du är med :)

Du hittar inlägget här: http://miriamochlauras.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-1.html#comment

Kram! :)

#3 - Anonym

Sjukt fina bilder :)

Iaf.. gäller headerbeställningarna fortfarande för jag skulle behöva en design? :D Om det är okej såklart! Svara gärna och om det är ok kan ni berätta vart jag mailar/kommenterar/kontaktar er hur jag vill ha den (färg osv) :D

Kram

#4 - Sannalitens.se

Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!