Lovisa & Malin

Vänta, lite...kontrast eller?
Nu sitter jag med mitt sega internet på landet igen. Trots det så har jag flera roliga saker som jag ska göra, som kräver internet eller en dator. Jag ska: 
  • göra en design åt en blogg, som ni får se senare
  • göra en "sjungvideo"
  • göra en video av alla småsnuttar från dansuppvisningen idag
  • fotografera och redigera
Ser ut som om jag har fullt upp hela helgen.
Men det var inte det som jag skulle skriva. Jag kollade på lite gamla bilder, från bara i somras. Haha, jag förstår inte hur jag redigerade bilder förrut! Den här bilden är en av dem jag hittade, var tvungen att redigera om den. Lite enkelt men hundra gånger bättre. Kameran är Lollos. Eller inte hennes, men vi tog bilden hemma hos henne.
 
Förresten, jag (vi) ska börja göra redigeringstips och lägga ut på bloggen. Jag tror (vet) att några iallafall skulle läsa dem. Tack också, för alla mejl. Mycket mer än jag hade tänkt. Det är roligt :)