Lovisa & Malin

Helt nytt hår
Idag var jag och klippte mig. Topparna alltså. Så nu är mitt hår platt och fint, som Lollos hår är naturligt...iallafall när jag kom hem hade jag lite roligt ramför kameran.
Om ni inte redan har förstått det så kommer ni nog snart förstå att både jag och Lollo har en lite crush på trianglar.
/Malin
#1 - Filippa sundling

åh änglahår :)

#2 - Alice

Svar: Förlåt för ett segt svar men här kommer det: typsnittet i min presentation är verdana och för att byta färg gör du såhär till exempel; ♥

Skicka en kommentar om du inte förstod! :)

#3 - Jenna ♥

Superfint hår!

sv: Tack, detsamma! :D

#4 - Jenna ♥

sv: Kul att du är med! Lycka till! :)

#5 - SARABACKMAN ~ enjoying life

nu har jag kört igång med Veckans bloggis på bloggen, skulle vara skitkul om du var med :D!
direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-veckans-bloggis-ny-omgang.html#comment
förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, KRAAAM!

#6 - wilma - canonflicka.blogg.se

Sv; Åh tack snälla!!